Ograniczenia dostępności Sali Obsługi Klientów NFZ w Opolu oraz Punktu Obsługi Klientów w Nysie
Z uwagi na sytuację epidemiczną oraz ogłoszenie dodatkowych obostrzeń związanych z trzecią falą COVID–19 od poniedziałku 29.03.2021 r. wprowadzamy następujące ograniczenia dostępności Sali Obsługi Klientów NFZ w Opolu oraz Punktu Obsługi Klientów w Nysie.
Obsługa na poczekaniu może dotyczyć wyłącznie wyjątkowych sytuacji ( np.: pilne zlecenie na wyroby medyczne).
Realizacja usługi potwierdzania profilu zaufanego (PZ) dla klientów indywidualnych - po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (tel. 77 40 20 182, 77 54 95 355)
Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590
W celu załatwienia spraw indywidualnych - kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty.
Przy wejściu do budynku znajduje się skrzynka podawcza gdzie można pozostawić pisma, wnioski i dokumenty.
E-mail:
ePUAP:
OPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
Adres do tradycyjnej korespondencji
Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Ozimska 72A
45-310 Opole
O przywróceniu działalności Sali Obsługi Klientów NFZ w Opolu poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.