OPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
Adres: ul. Głogowska 37
45-315 Opole
zaprasza
do składania wniosków o zawarcie umów w rodzaju SOK (ZAKRESY KO-CZR), w następujących zakresach:
na obszarze województwa: 08 – OPOLSKIE.
Wnioski mogą składać podmioty będące świadczeniodawcami w rozumieniu obowiązujących przepisów oraz spełniające wymagania określone w zarządzeniu nr 125/2016/DSOZ Prezesa Funduszu z dnia 22.12.2016 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej przez podmioty realizujące świadczenia koordynowanej opieki nad kobietą i dzieckiem oraz zmiany niektórych zarządzeń Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w związku z przepisami ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” ze zmianami wprowadzonymi zarządzeniem nr 32/2017/DSOZ Prezesa NFZ z dnia 16 maja 2017r. (zakres: KOORDYNOWANA OPIEKA NAD OSOBAMI Z CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJU (KO-CZR)).
Wniosek o zawarcie umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju: SOK (ZAKRES KOORDYNOWANA OPIEKA NAD OSOBAMI Z CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJU (KO-CZR)), powinien być sporządzony zgodnie z postanowieniami ww. zarządzenia 125/2016/DSOZ Prezesa Funduszu z dnia 22.12.2016r ze zmianami wprowadzonymi zarządzeniem 32/2017/DSOZ Prezesa NFZ z dnia 16 maja 2017r .
Materiały dotyczące postępowania o zawarcie umowy na rok 2017 dostępne są
w siedzibie OPOLSKIEGO OW NFZ, adres: ul. Głogowska 37 45-315 Opole, od dnia 04.07.2017 do dnia 31.12.2017 w godzinach 8:00 do 16:00 lub na stronie: www.nfz-opole.pl.
Wnioskodawcy ubiegający się o zawarcie umów na 2017 rok proszeni są
o złożenie wniosków do dnia 10.11.2017. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich rejestracji, z uwzględnieniem czasu niezbędnego na analizę i ocenę wniosku.
Wnioskodawca może złożyć w Opolskim OW NFZ, tylko jeden wniosek dotyczący danego zakresu świadczeń.
Wniosek winien być złożony nie później niż do 10-go dnia każdego miesiąca, w celu zawarcia umowy od 1-go dnia następnego miesiąca.
Cena oczekiwana: 1 pkt = 1,00zł.