Aktualności i komunikaty

Aktualności i komunikaty

Dostępność sal obsługi klienta w okresie świątecznym

23.12.2021

Dostępność sal obsługi klienta w okresie świątecznym

W piątek, 24 grudnia, Centrala i oddziały wojewódzkie NFZ, w tym sale obsługi klientów, będą nieczynne. Zachęcamy do skorzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta lub wizyty w oddziale NFZ w innym terminie. W pozostałe dni robocze w okresie świątecznym Centrala i oddziały NFZ będą otwarte dla klientów.

800 190 590 to bezpłatny, ogólnopolski numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia. Konsultanci są dostępni przez całą dobę, nawet w święta i dni wolne od pracy.

Dzięki Telefonicznej Informacji Pacjenta dowiesz się:

  • jakie są zasady udzielania świadczeń medycznych,
  • gdzie znaleźć pomoc medyczną, także w nocy, w weekendy i święta,
  • które apteki pełnią dyżur nocny i świąteczny,
  • jakie są prawa osób ubezpieczonych?

Zadzwoń na infolinię NFZ: 800 190 590 [link] Telefoniczna Informacja Pacjenta / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków