Aktualności i komunikaty
Komunikat dotyczący zmian w obsłudze bezpośredniej w placówkach NFZ od 24 stycznia 2022 r. w związku z sytuacją epidemiczną.
21.01.2022
Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.
Jak skontaktować się z nami?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
- napisz maila na adres: kancelaria@nfz-opole.pl
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
Siedziba w OPOLU: 77 54 95 305 lub 77 54 95 307, Punkt Obsługi w NYSIE: 77 408 50 74
- w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 77 54 95 309
- prześlij do nas list na adres:
Opolski OW NFZ, ul. Ozimska 72 A, 45-310 Opole
- skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek
Profil urzędu w e-PUAP – adres skrytki /b5095neto3/SkrytkaESP
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.