Zgodnie z § 12 ust. 2 umowy na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (zwanej dalej umową na realizację recept) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
W przypadku, kiedy podmiot prowadzący aptekę zamierza dokonać zmiany danych w umowie, powinien:
a) Wniosek o aneks do umowy na realizację recept ( wypełniony i opieczętowany pieczątką podmiotu) wraz z załącznikami:
b) przygotować kserokopie dokumentów, tj.:
c) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu (w przypadku gdy wniosek i aneks podpisuje osoba, która nie jest wykazana w KRS lub CEIDG).
Kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu prowadzącego aptekę.
Dokumenty stanowiące podstawę sporządzenia aneksu do umowy na realizację recept należy złożyć do OOW NFZ osobiście lub listownie na adres: OOW NFZ w Opolu, ul. Ozimska 72A, 45-310 Opole.
Na podstawie wniosku o zmianę danych apteki lub podmiotu prowadzącego aptekę/punkt apteczny Fundusz sporządza aneks do umowy na realizację recept.
Wszelkie informacje dotyczące procesu aneksowania będą umieszczane na Portalu Świadczeniodawcy.
Po podpisaniu aneksu dane podmiotu będą uaktualnione w systemach informatycznych OOW NFZ.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt:
Wydział Gospodarki Lekami, Sekcja ds. Refundacji i Rozliczeń Aptek tel.:
77 54 95 261
77 54 95 278
77 54 95 263
Wniosek o podpisanie aneksu do umowy – zmiana danych podmiotu.pdf
Wzór podpisu i parafy osób podpisujących wniosek lub umowę na realizację recept.pdf
Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.pdf