Aktualności dla Pacjenta
Od dnia 16.09.2024 roku Punkt Obsługi Klientów w Nysie będzie nieczynny do odwołania (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)
15.09.2024
AKTUALIZACJA: Od dnia 19.09.2024 roku Punkt Obsługi Klientów w Nysie wznawia działalność
Szanowni Państwo,
z uwagi sytuację powodziową oraz komunikat o czasowym zamknięciu Starostwa Powiatowego w Nysie, gdzie mieści się punkt, zmuszeni jesteśmy zawiesić obsługę w POK Nysa do odwołania. Przepraszamy za utrudnienia.
Jak załatwić sprawy:
- w sprawach ogólnych informacji o skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek
adres skrytki: /b5095neto3/SkrytkaESP
- prześlij do nas list na adres lub odwiedź nas osobiście:
Opolski OW NFZ, ul. Ozimska 72 A, 45-310 Opole, czynne do godz. 16:00 (poniedziałki do 18:00)