Aktualności dla Pacjenta

Aktualności dla Pacjenta

Od dnia 16.09.2024 roku Punkt Obsługi Klientów w Nysie będzie nieczynny do odwołania (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

15.09.2024

AKTUALIZACJA: Od dnia 19.09.2024 roku Punkt Obsługi Klientów w Nysie wznawia działalność


Szanowni Państwo,

z uwagi sytuację powodziową oraz komunikat o czasowym zamknięciu Starostwa Powiatowego w Nysie, gdzie mieści się punkt, zmuszeni jesteśmy zawiesić obsługę w POK Nysa do odwołania. Przepraszamy za utrudnienia.

Jak załatwić sprawy:

  • w sprawach ogólnych informacji o skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
  • skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek
    adres skrytki: /b5095neto3/SkrytkaESP
  • prześlij do nas list na adres lub odwiedź nas osobiście:

Opolski OW NFZ, ul. Ozimska 72 A, 45-310 Opole, czynne do godz. 16:00 (poniedziałki do 18:00)