Obsługa klienta
Obsługa klientów Opolskiego OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej oraz Punkcie Obsługi Klientów Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Ozimskiej 72a w Opolu.
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału lub
- zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
30.10.2024
Szanowni Państwo, z uwagi na komunikat o skróconych godzinach otwarcia urzędu Starostwa Powiatowego w Nysie 31.10.2024 r. nasz punkt obsługi klientów w Nysie mieszczący się…
18.09.2024
Szanowni Państwo, odebraliśmy komunikat o przywróceniu po kryzysie powodziowym obsługi w budynku Starostwa Powiatowego w Nysie. Nasz Punkt Obsługi Klientów NFZ mieszczący się w budynku…
15.09.2024
AKTUALIZACJA: Od dnia 19.09.2024 roku Punkt Obsługi Klientów w Nysie wznawia działalność Szanowni Państwo, z uwagi sytuację powodziową oraz komunikat o czasowym zamknięciu Starostwa Powiatowego…
27.03.2024
Szanowni Państwo, z uwagi na komunikat o skróconych godzinach otwarcia urzędu Starostwa Powiatowego w Nysie 29.03.2024 r. nasz punkt obsługi klientów w Nysie mieszczący się…
11.12.2023
Komunikat w sprawie krótszych godzin obsługi POK w Nysie 13.12.2023 r. Szanowni Państwo, z uwagi na komunikat o skróconych godzinach otwarcia urzędu Starostwa Powiatowego w…
03.10.2023
Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów Szanowni Państwo, z uwagi na problemy organizacyjno-techniczne nasz punkt będzie nieczynny w dniach: 5 – 9…
04.06.2023
Szanowni Państwo, z uwagi na komunikat o skróconych godzinach otwarcia urzędu Starostwa Powiatowego w Nysie 7.04.2023 r. nasz punkt obsługi klientów w Nysie mieszczący się…
04.06.2023
Szanowni Państwo, z uwagi na sprawy organizacyjne 16.12.2022 r. punkt obsługi klientów w Nysie będzie czynny w godz. 7:30- 13:00. Przepraszamy za utrudnienia Jak załatwić sprawę w…
04.06.2023
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność Sal Obsługi Klientów w siedzibie głównej oraz Punkcie Obsługi Klientów Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:…
04.06.2023
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r. Jak skontaktować się z nami? Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez…