Dla Pacjenta

Obsługa klienta

Obsługa klientów Opolskiego OW NFZ

Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej oraz Punkcie Obsługi Klientów Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Ozimskiej 72a w Opolu.

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
  • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
  • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

  • uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału lub
  • zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.

 

 

 

 

Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów

03.10.2023
Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów Szanowni Państwo, z uwagi na problemy organizacyjno-techniczne nasz punkt będzie nieczynny w dniach: 5 – 9…

Komunikat w sprawie krótszych godzin obsługi POK w Nysie 7.04.2023 r. (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

04.06.2023
Szanowni Państwo, z uwagi na komunikat o skróconych godzinach otwarcia urzędu Starostwa Powiatowego w Nysie 7.04.2023 r. nasz punkt obsługi klientów w Nysie mieszczący się…

Komunikat w sprawie krótszych godzin obsługi POK w Nysie 16.12.2022 r. (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

04.06.2023
Szanowni Państwo, z uwagi na sprawy organizacyjne 16.12.2022 r. punkt obsługi klientów w Nysie będzie czynny w godz. 7:30- 13:00. Przepraszamy za utrudnienia Jak załatwić sprawę w…

Przywrócenie obsługi w salach obsługi klientów Opolskiego OW NFZ od dnia 28.02.2022 r. – (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

04.06.2023
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność Sal Obsługi Klientów w siedzibie głównej oraz Punkcie Obsługi Klientów Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:…

Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19 – (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

04.06.2023
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r. Jak skontaktować się z nami? Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez…