Obsługa klienta

Obsługa klienta

Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

03.10.2023

Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów

Szanowni Państwo,

z uwagi na problemy organizacyjno-techniczne nasz punkt będzie nieczynny w dniach: 5 – 9 października br.

Przepraszamy za utrudnienia.

 

Jak załatwić sprawę:

  • napisz maila na adres:

kancelaria@nfz-opole.pl

  • w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
  • w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:

77 54 95 305 lub 77 54 95 307

  • w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 77 54 95 309
  • skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek

adres skrytki:  /b5095neto3/SkrytkaESP

  • prześlij do nas list na adres lub odwiedź nas osobiście:

Opolski OW NFZ, ul. Ozimska 72 A, 45-310 Opole