Obsługa klienta
Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)
03.10.2023
Komunikat dotyczący czasowej niedostępności POK w Nysie dla Klientów
Szanowni Państwo,
z uwagi na problemy organizacyjno-techniczne nasz punkt będzie nieczynny w dniach: 5 – 9 października br.
Przepraszamy za utrudnienia.
Jak załatwić sprawę:
kancelaria@nfz-opole.pl
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
- w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
77 54 95 305 lub 77 54 95 307
- w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 77 54 95 309
- skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek
adres skrytki: /b5095neto3/SkrytkaESP
- prześlij do nas list na adres lub odwiedź nas osobiście:
Opolski OW NFZ, ul. Ozimska 72 A, 45-310 Opole