Obsługa klienta

Obsługa klienta

Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19 – (KOMUNIKAT ARCHIWALNY)

04.06.2023

Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r.

Jak skontaktować się z nami?

Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:

  • napisz maila na adres: kancelaria[at]nfz-opole.pl [at] = @
  • w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
  • w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
    Siedziba w OPOLU:  77 54 95 305 lub 77 54 95 307, Punkt Obsługi w NYSIE: 77 408 50 74
  • w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 77 54 95 309
  • prześlij do nas list na adres:

Opolski OW NFZ, ul. Ozimska 72 A, 45-310 Opole

  • skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek

Profil urzędu w e-PUAP – adres skrytki  /b5095neto3/SkrytkaESP

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.